Verkkokaupan markkinointilaskuri

Verkkokaupan markkinointilaskuri kertoo helposti mihin sinun kannattaa panostaa verkkosivullasi.

Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.

Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.

Näin hyödynnät laskurin antamaa tietoa.

Ensin asetat nykyiset numerosi laskuriin ja testaat tämän hetken tilanteen. Tämän jälkeen suosittelen kokeilemaan seuraavassa järjestyksessä erilaisia skenaarioita:

  1. Konversioprosentin lisääminen 1-2 prosenttiyksiköllä
  2. Orgaanisen liikenteen lisääminen 20-50%
  3. CPC hinnan laskeminen noin 20%
  4. Keskioston nostaminen 10-20%

Usein tässä järjestyksessä saadaan parhaat tulokset verkkosivuille. Lisäksi tässä järjestyksessä edellinen osa-alue aina tukee seuraavan toteutumista.

Konversioasteen lisääminen auttaa hakukoneoptimoinnissa->Hakukoneliikenteen lisääminen todennäköisesti mahdollistaa pienemmän CPC:n jne..

Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.

Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.

Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.

Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.

Näin hyödynnät laskurin antamaa tietoa.

Ensin asetat nykyiset numerosi laskuriin ja testaat tämän hetken tilanteen. Tämän jälkeen suosittelen kokeilemaan seuraavassa järjestyksessä erilaisia skenaarioita:

  1. Konversioprosentin lisääminen 1-2 prosenttiyksiköllä
  2. Orgaanisen liikenteen lisääminen 20-50%
  3. CPC hinnan laskeminen noin 20%
  4. Keskioston nostaminen 10-20%

Usein tässä järjestyksessä saadaan parhaat tulokset verkkosivuille. Lisäksi tässä järjestyksessä edellinen osa-alue aina tukee seuraavan toteutumista.

Konversioasteen lisääminen auttaa hakukoneoptimoinnissa->Hakukoneliikenteen lisääminen todennäköisesti mahdollistaa pienemmän CPC:n jne..