Verkkokaupan markkinointilaskuri kertoo helposti mihin sinun kannattaa panostaa verkkosivullasi.

Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.
Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.
Näin hyödynnät laskurin antamaa tietoa.
Ensin asetat nykyiset numerosi laskuriin ja testaat tämän hetken tilanteen. Tämän jälkeen suosittelen kokeilemaan seuraavassa järjestyksessä erilaisia skenaarioita:
- Konversioprosentin lisääminen 1-2 prosenttiyksiköllä
- Orgaanisen liikenteen lisääminen 20-50%
- CPC hinnan laskeminen noin 20%
- Keskioston nostaminen 10-20%
Usein tässä järjestyksessä saadaan parhaat tulokset verkkosivuille. Lisäksi tässä järjestyksessä edellinen osa-alue aina tukee seuraavan toteutumista.
Konversioasteen lisääminen auttaa hakukoneoptimoinnissa->Hakukoneliikenteen lisääminen todennäköisesti mahdollistaa pienemmän CPC:n jne..
Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.
Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.

Verkkokaupan markkinointilaskuri on väline, jolla voit helposti todentaa, minkä osa-alueen kehittäminen on verkkosivuillasi järkevintä juuri tällä hetkellä.
Suurimman kehityksen voi tuoda tehokkaampi CPC markkinointi, konversio-optimointi, tai vaikkapa hakukoneoptimointi. Testaa niin tiedät.
Näin hyödynnät laskurin antamaa tietoa.
Ensin asetat nykyiset numerosi laskuriin ja testaat tämän hetken tilanteen. Tämän jälkeen suosittelen kokeilemaan seuraavassa järjestyksessä erilaisia skenaarioita:
- Konversioprosentin lisääminen 1-2 prosenttiyksiköllä
- Orgaanisen liikenteen lisääminen 20-50%
- CPC hinnan laskeminen noin 20%
- Keskioston nostaminen 10-20%
Usein tässä järjestyksessä saadaan parhaat tulokset verkkosivuille. Lisäksi tässä järjestyksessä edellinen osa-alue aina tukee seuraavan toteutumista.
Konversioasteen lisääminen auttaa hakukoneoptimoinnissa->Hakukoneliikenteen lisääminen todennäköisesti mahdollistaa pienemmän CPC:n jne..