Nostamalla data ja asiakas keskiöön, saadaan lisättyä verkkosivujen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.

— Tuomas Laitinen, Perustaja & CEO

Tuomas Laitinen

Tästä kaikki alkoi!

Kun yhdistetään kiinnostus psykologiasta, tekniikasta, myynnistä, analytiikasta, markkinoinnista ja verkkosivujen toiminnasta, saadaan Crono.

Useiden verkkokauppiaiden ja sivustojen ylläpitäjien kanssa keskusteltuani, huomasin että liian harva yritys tutki verkkosivujensa toimintaa kriittisesti ja kehityshakuisesti.

Monet olivat valmiita laittamaan markkinointiin suuriakin summia saadakseen kävijöitä sivustoille, ja nostaakseen hakukonesijoituksia. Kuitenkin sivustojen toimintaa kehittämällä voitiin saada monenkertaisesti parempia tuloksia pienemmällä panostuksella.

 

NÄIN ORGANISAATIOSI HYÖTYY

Suurimmat onnistumiset on saavutettavissa kun perusasiat on saatu kuntoon. Konversioprosentti ei ole koskaan parempi, kuin ostoputken heikoin lenkki. Tunnistamalla ja korjaamalla vaaranpaikat saadaan nopeaa kasvua verkkosivustonne myynnille/tehokkuudelle.

Konversioasteen kehittäminen on jatkuva projekti, jossa sivustosi tehokkuus kasvaa korkoa korolle periaatteella. Kun suurimmat vaaranpaikat on tunnistettu ja korjattu, alkaa pitkäjänteinen kehittämistyö, jossa käydään läpi kaikki verkkosivustosi-osa alueet vuorollaan.

Sopisimmeko auttamaan sinun sivustosi toimintaa?

Konversio-optimoinnin ammattilaiset palveluksessasi!

Ottamalla yhteyttä olet askeleen lähempänä parempaa ja tehokkaampaa verkkosivustoa.