Konversio-optimointi perusteet

Konversio-optimointiopas käy läpi aiheen perusteet.

Mikäli tarvitset apua sivustosi konversio-optimoinnissa, ota yhteyttä.

Mitä on konversio-optimointi?

Konversio-optimointi on toimia, joilla lisätään verkkosivuston sisäistä tehostamista tavoitteiden tehokkaammaksi saavuttamiseksi.

Lue lisää

Konversio-optimoinnin työvälineet

Mitä työvälineitä tarvitset tai haluat käyttää konversio-optimoinnissa. Analytiikka ja asiakasymmärrys ovat pääosassa.

Lue lisää

Konversio-optimoinnin aloittaminen

Näin alkaa konversio-optimointiprosessi verkkosivullasi. Optimointi on jatkuvaa työtä, jossa jokainen osa-alue tukee toisiaan.

Lue lisää

Ostoputken konversio-optimointi

Ostoputken konversio-optimointi sisältää koko asiakkaan kulkeman ostoputken optimoinnin ja tehostamisen

Lue lisää

Yksittäisen sivun konversio-optimointi

Yksittäisen sivun konversio-optimointi tähtää yleensä vain yhteen päämäärän kyseisellä sivulla.

Lue lisää

Analytiikka verkkosivustolla.

Yleiskatsaus analytiikkatyökaluihin ja niiden käyttöönottoon verkkosivuilla. Vaikka et tekisi optimointia, on data aina ystäväsi.

Lue lisää

Konversio-optimoinnin merkitys

Konversio-optimointiopas on kattava perustietopaketti konversio-optimointiin. Jokaisen verkkosivun ylläpitäjän tulisi tietää ja hallita konversio-optimoinnin perusteet, jotta sivuston tehokkuus ja myynti pysyy hyvällä tasolla.

Jos olet panostanut aina vahvasti vierailijahankintaan sivullasi, mutta markkinoinnin tuotto ei ole toivotunlaista, on konversio-optimointi vastaus ongelmiisi.

Learn More

Esteiden poistaminen

Ensimmäine osa-alue konversio-optimointa on konversion edessä olevien esteiden poistaminen. Tekninen tai visuaalinen, jopa tekstimuotoihin liittyvä ongelma voi merkittävästi heikentää konversioprosenttia.

konversioon rohkaiseminen

Kun selkeitä esteitä konversiolle ei ole,  voidaan keskittyä konversioon rohkaisemiseen. Tämä voi tarkoittaa parempaa luotettavuuskuvaa tai yrityksen tarjoamien etujen parempaa viestintää.

Yksilöity ostoputki

Yksilöllinen ostoputki on helposti toteutettavissa nykypäivän ohjelmistoilla. Myisitkö tuotteesi samalla pitchillä jokaiselle asiakkaallesi myymälässä? Tuskin. Joten miksi sitten tekisit niin verkossa?